DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10006

 

Тема дипломної роботи: Розробка комунікативної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 6
1.1. Поняття та зміст комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 6
1.2. Принципи розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 20
1.3. Фактори, що впливають на ефективність комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 28
Розділ 2. Аналіз комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4" та практики її розробки 42
2.1. Аналіз комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4" 42
2.2. Інформаційне забезпечення розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4" 55
2.3. Аналіз практики розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4" 74
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 87
3.1. Удосконалення підходів до розробки комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 87
3.2. Удосконалення оцінки економічної ефективності комунікаційної програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 90
3.3. Обгрунтування медіа-плану проведення рекламної кампанії в засобах масової інформації 96
Висновки 106
Список використаних джерел 109