DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10064

 

Тема дипломної роботи: Стратегія підвищення конкурентоспроможності ТОВ "Артекс"

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти оцінки конкурентоспроможності послуг підприємств туристичної галузі 6
1.1. Сутність та види стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств 6
1.2. Характеристика станів розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності 21
1.3. Методика оцінки конкурентоспроможності послуг підприємств туристичного господарства 32
Розділ 2. Дослідження конкурентної позиції туристичної фірми "Артекс", м. Київ на ринку туристичних послуг 42
2.1. Аналіз фінансового стану туристичної фірми та її конкурентоспроможності 42
2.2. Методика розрахунку впливу факторів на рівень конкурентоспроможності туристичної фірми 55
2.3. Оцінка конкурентного середовища підприємства на ринку туристичних послуг 64
2.4. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень в розробці конкурентної позиції туристичної фірми "Артекс" з використанням ПЕОМ 68
Розділ 3. Пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми "Артекс", м. Київ 80
3.1. Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми на ринку послуг 80
3.2. Пропозиції щодо впровадження заходів по підвищенню конкурентоспроможності підприємства на ринку туристичних послуг 114
Висновки та пропозиції 130
Список використаних джерел 133
Додатки 137