DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10081

 

Тема дипломної роботи: Сучасна концепція маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду на ринок України (на прикладі страхової компанії)

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Сутність понять маркетингових комунікацій i бренду 6
1.1. Маркетингові концепції в сучасній системі маркетингу 6
1.2. Поняття бренду та його значення у сучасному маркетингу 19
1.3. Особливості виведення нових брендiв 23
Розділ 2. Сучасний стан використання маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду на прикладi страхової компанії "РОСНО Україна" 32
2.1. Досвід використання маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду 32
2.2 Проблеми виведення нового бренду 39
2.3 Особливості використання маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду СК "РОСНО Україна" на ринок України 43
2.4. Порівняльний аналіз концепцій маркетингових комунікацій при виведенні страхових брендiв 50
Розділ 3. Побудова сучасної концепції маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду 62
3.1. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій 62
3.2. Елементи ефективної концепції маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду на ринок 69
3.3. Напрями вдосконалення маркетингових комунікацій щодо виведення нового бренду 71
Висновки та пропозиції 76
Список використаних джерел 79
Додатки 83