DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10117

 

Тема дипломної роботи: Управління конкурентоспроможністю на підприємстві та її вдосконалення

 

План дипломної:

 

Вступ.
Розділ І. Теоретико-методологічні аспекти формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Сутність конкурентоспроможності та її основні складові.
1.2. Фактори забезпечення конкурентоспроможності.
1.3. Фінансова, рекламна й сервісна політика у системі забезпечення конкурентоспроможності.
1.4. Конкурентні стратегії підприємств.
Розділ ІІ. Аналіз фінансових, виробничих та маркетингових аспектів управління конкурентоспроможністю в ТОВ "Прес-Сервіс".
2.1. Загальна характеристика підприємства-об`єкта дослідження.
2.2. Аналіз конкурентоспроможності послуг, що надаються підприємством.
2.3. Визначення ринкової долі та аналіз конкурентних позицій підприємства.
2.4. Діагностика фінансово-економічного становища підприємства та аналіз виробничих й фінансових складових конкурентоспроможності підприємства.
2.5. Характеристика існуючих підходів до управління конкурентоспроможністю на підприємстві.
Розділ ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства.
3.1. Вдосконалення фінансових та ділових взаємовідносин з фірмами-постачальниками як основа реагування підприємства на зміни ринкових потреб.
3.2. Розробка та впровадження інформаційно-рекламних заходів щодо поліпшення конкурентної позиції підприємства.
3.3. Організаційні заходи фінансового й тактичного характеру щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Висновки.
Додатки.
Список використаної літератури.