DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10184

 

Тема дипломної роботи: Маркетингові інструменти розвитку ринку туристичних послуг в умовах глобалізації

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи аналізу формування та розвитку ринку туристичних послуг в умовах глобалізації 6
1.1. Концепція та інструменти маркетингу в туристичній діяльності в умовах глобалізації 6
1.2. Вплив процесів глобалізації на формування ринку туристичних послуг 19
1.3. Формування туристичного продукту в системі маркетингу та його просування на ринку 31
Розділ 2. Реалізація маркетингових технологій в туристичному бізнесі в умовах глобалізації 2
2.1. Дослідження маркетингового середовища туристичного підприємства 40
2.2. Маркетингові дослідження ринку туристичних послуг й туристичного продукту та його позиціонування 51
2.3. Формування маркетингової стратегії просування туристичних послуг 60
Розділ 3. Формування національного ринку туристичних послуг та маркетингові стратегії просування тур продукту компанії "Іноземка" 72
3.1. Комплексний аналіз сегментів національного ринку туристичних послуг 72
3.2. Моніторинг основних маркетингових індикаторів бізнес-діяльності компанії "Іноземка" на ринку туристичних послуг 80
3.3. Формування стратегії просування туристичних послуг компанії "Іноземка" та удосконалення організації надання послуг 86
Висновки 99
Список використаних джерел 105
Додатки 109