DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10185

 

Тема дипломної роботи: Маркетингові дослідження як передумова ефективної бізнес-діяльності підприємства

 

План дипломної:

 

Розділ 1. Теоретико-методологічні засади процесу маркетингових досліджень в умовах конкурентного середовища 3
1.1. Місце і роль маркетингових досліджень в ринковій економіці 3
1.2. Становлення маркетингових досліджень і їх вплив на процеси формування ринків 13
1.3. Особливості формування ринку маркетингових досліджень в Україні 24
Розділ 2. Система маркетингових досліджень в структурі маркетингового управління бізнес-діяльністю ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" 33
2.1. Маркетинговий характер процесу вибору джерел інформації та методи формування інформаційного забезпечення маркетингових досліджень 33
2.2. Особливості організації і процедура проведення комплексного маркетингового дослідження фармацевтичного ринку 37
2.3 Формування стратегії бізнес-діяльності підприємства за результатами маркетингового дослідження фармацевтичного ринку 51
Розділ 3. Основні напрями практичного використання результатів маркетингового дослідження фармацевтичного ринку для посилення конкурентних позицій ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" 66
3.1. Маркетингова діяльність ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" на міжнародному ринку 66
3.2. Дослідження організації та планування маркетингових досліджень фармацевтичного ринку ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" 78
3.3. Розробка стратегії ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця" за результатами маркетингових досліджень фармацевтичного ринку 94
Висновки 113
Список використаних джерел 118
Додатки 122