DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10194

 

Тема дипломної роботи: Формування міжнародного маркетингового комплексу торгівельно-посередницького підприємства

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні підходи до формування маркетингового комплексу в системі міжнародного маркетингу 6
1.1. Організація міжнародного маркетингу, форми міжнародного маркетингу 6
1.2. Підходи до формування міжнародного маркетингового комплексу 19
1.3. Особливості формування маркетингового комплексу торгівельно-посередницького підприємства 19
1.4. Методи оцінки впливу елементів маркетингового комплексу на ефективність зовнішньо-торгівельних операцій 47
Розділ 2. Аналіз зовнішньоторгових операцій та оцінка ефективності маркетингового комплексу підприємства "ТБМ-ГРУПА" 68
2.1. Характеристика організаційно-управлінської структури та плану господарської діяльності підприємства 68
2.2. Аналіз зовнішньоторговельних операцій 73
2.3. Характеристика маркетингового комплексу підприємства 86
2.4. Оцінка впливу інструментів маркетингу на ефективність зовнішньоторговельних операцій 109
Розділ 3. Шляхи оптимізації елементів комплексу міжнародного маркетингу підприємства 117
3.1. Напрямки вдосконалення товарної політики 117
3.2. Оптимізація цінової політики і використання дифиренційованих цін 130
3.3. Формування оптимальних каналів товароруху 133
3.4. Напрямки вдосконалення комунікаційної політики 138
Висновки 152
Список використаних джерел 156
Додатки 160