DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10264

 

Тема дипломної роботи: Рекламний менеджмент в системі управління діяльністю телеканалу на прикладі ТРК "Ера"

 

План дипломної:

 

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи рекламного менеджменту, та його значення в управлінні 7
1.1. Рекламний менеджмент: сутність, цілі, завдання 7
1.2. Принципи менеджменту в управлінні підприємством 19
1.3. Законодавча та нормативна база рекламної діяльності в Україні та законодавчі вимоги щодо реклами 25
Висновки до розділу 1 32
РОЗДІЛ 2. Телевізійний простір України та системи управління діяльністю телеканалів, на прикладі ТРК "Ера" 34
2.1. Аналіз сучасного телевізійного простору України 34
2.2. Загальна характеристика телеканалу "Ера" 42
2.3. Аналіз технології рекламного менеджменту ТРК "Ера" на засадах процесного підходу 46
2.4. Оцінювання інформаційного забезпечення рекламного менеджменту в системі управління ТРК "Ера" 57
Висновки до розділу 2 65
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення використання реклами та рекламного менеджменту в системі управління діяльністю телеканалу ТРК "Ера" 69
3.1. Аналіз, перспективи та напрями розвитку сучасної телевізійної реклами і її вплив на діяльність телеканалів 69
3.2. Професійний розвиток кадрів телеканалу "Ера", як вдосконалення системою управління на ТРК "Ера" 77
3.3. Удосконалення заходів рекламного менеджменту ТРК "Ера" 83
Висновки до розділу 3 87
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96