DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10327

 

Тема дипломної роботи: Знаки для товарів та послуг як джерело комерційної інформації

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Історія виникнення та теоретичне обґрунтування поняття знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 8
1.1. Еволюція розвитку знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 8
1.2. Поняття та основні властивості знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 27
1.3. Види знаків для товарів та послуг за законодавством України 43
Розділ 2. Теоретико-методичні та практичні аспекти ефективності знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 55
2.1. Поняття ефективності знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 55
2.2. Стан, тенденції та проблеми ефективності знаків для товарів та послуг вітчизняних підприємств 62
2.3. Методи оцінювання ефективності знаків для товарів та послуг як джерела комерційної інформації вітчизняних підприємств 70
Розділ 3. Концептуальні основи створення підприємствами ефективного знаку для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 95
3.1. Авторські інтерпретації вирішення наукового завдання створення ефективного знаку для товарів та послуг як джерела комерційної інформації 95
3.2. Зміст ефективності знаку для товарів та послуг як джерела комерційної інформації на різних етапах його життєвого циклу 103
3.3. Добревідомі знаки як джерело комерційної інформації 115
Висновки 117
Список використаних джерел 123
Додатки 129