DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10358

 

Тема дипломної роботи: Формування системи управління маркетингом в ТОВ "Русь Інтернешнл" (м. Київ)

 

План дипломної:

 

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 9
1.1. Сутність та складові елементи системи маркетингу на підприємстві 9
1.2. Зміст та основні етапи формування системи маркетингу 16
1.3. Зміст та специфіка розробки системи маркетингу на підприємстві готельного господарства 31
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГШО СЕРЕДОВИЩА У ГОТЕЛІ ТОВ "РУСЬ ІНТЕРНЕШНЛ", М. КИЇВ 38
2.1. Управлінська характеристика господарської діяльності готелю ТОВ "Русь Інтернешнл", м. Київ 38
2.2. Дослідження внутрішнього середовища маркетингу у готелі ТОВ "Русь Інтернешнл", м. Київ 48
2.3. Аналіз та оцінка зовнішнього середовища маркетингу готелю ТОВ "Русь Інтернешнл", м. Київ 63
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У ГОТЕЛІ ТОВ "РУСЬ ІНТЕРНЕШНЛ", М. КИЇВ 82
3.1. Розробка рекламної кампанії готелю ТОВ "Русь Інтернешнл" у відповідності зі стратегічними цілями 82
3.2. Удосконалення економічної оцінки ефективності рекламної кампанії готелю 86
3.3. Обґрунтування доцільності використання Інтернет як найефективнішого засобу розташування рекламної продукції готельного підприємства 92
ВИСНОВКИ 106
СПИСОК ВИКОРИСТНИХ ДЖЕРЕЛ 112
ДОДАТКИ 119