DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10365

 

Тема дипломної роботи: Стратегія маркетингових комунікацій у ВАТ Готель “Прем’єр Палац”, м. Київ та напрями її вдосконалення

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування стратегії маркетингових комунікацій в діяльності підприємств готельного господарства 6
1.1 Сутність, поняття та значення стратегії маркетингових комунікацій в діяльності підприємств готельного господарства 6
1.2. Стратегія маркетингових комунікацій як складова маркетингової стратегії підприємства 21
1.3. Характеристика процесу формування стратегії маркетингових комунікацій 32
Розділ 2. Аналіз ефективності маркетингової комунікаційної стратегії у підприємстві готельного господарства ВАТ "Прем'єр Палац", м. Київ 46
2.1 Характеристика системи маркетингових комунікацій готелю 46
2.2. Особливості маркетингової комунікаційної стратегії готелю 55
2.3. Оцінка ефективності маркетингової комунікаційної стратегії готелю 63
Розділ 3. Рекомендації щодо формування стратегії маркетингових комунікацій у підприємстві готельного господарства ВАТ "Прем'єр Палац", м. Київ 79
3.1. Методика розробки стратегії маркетингових комунікацій готелю 79
3.2. Вибір оптимальної маркетингової комунікаційної стратегії на основі математичного моделювання 87
Висновки та пропозиції 96
Список використаних джерел 99
Додатки 103