DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10472

 

Тема дипломної роботи: Маркетингові стратегії компаній на зарубіжних ринках

 

План дипломної:

 

Вступ 3

Розділ І. Теоретичні основи дослідження маркетингових стратегій компаній щодо зарубіжних ринків 7
1.1 Суть та види маркетингових стратегій щодо зарубіжних ринків 7
1.2 Алгоритм розробки маркетингових стратегій суб'єктами міжнародного бізнесу 21
1.3 Порівняльний аналіз стратегій зовнішньої експансії компаній 29
Висновки до розділу І 33

Розділ ІІ. Механізм реалізації експортної стратегії міжнародними компаніями в умовах глобалізації 36
2.1 Переваги та недоліки поширених в практиці міжнародного бізнесу стратегій прямого та непрямого експорту товарів 36
2.2 Особливості використання комплексу міжнародного маркетингу іноземними компаніями щодо стратегії прямого експорту 40
2.3 Оцінка застосування комплексу міжнародного маркетингу щодо стратегії непрямого експорту 49
Висновки до розділу ІІ 54

Розділ ІІІ. Особливості застосування компонентів комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями - експортерами в галузі важкої індустрії на зарубіжних ринках 56
3.1 Аналіз застосування компонентів комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями - експортерами в галузі важкої індустрії на зарубіжних ринках 56
3.2 Шляхи покращення комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями на зарубіжних ринках 66
Висновки до розділу ІІІ 76

Висновки 78

Список використаних джерел 82

Додатки 88