DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 10477

 

Тема дипломної роботи: Особливості просування лікарських засобів рецептурної групи в умовах обмеженого бюджету на маркетинг (на прикладі антибактеріального препарату фармацевтичної корпорації "Артеріум")

План дипломної:

 

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ ТОВАРІВ В ПРОЦЕСІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ 6
1.1. Сутність поняття маркетингу та розробка комплексу маркетингу для підприємств фармацевтичної галузі 6
1.2. Специфіка застосування концепції маркетингу на фармацевтичному підприємстві 25
1.3. Особливості просування лікарських засобів рецептурної групи 27
1.4. Аналіз нормативно-правової бази діяльності підприємств в галузі фармації 31
РОЗДІЛ ІІ ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ "АРТЕРІУМ" 42
2.1 Загальна характеристика та оцінка економічної діяльності корпорації "Артеріум" 42
2.2 Огляд ринку лікарських засобів в Україні як середовища діяльності корпорації "Артеріум" 54
2.3 Аналіз просування рецептурних лікарських засобів в процесі маркетингової діяльності корпорації "Артеріум" 65
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ РЕЦЕПТУРНОЇ ГРУПИ НА ПРИКЛАДІ АНТИБАКТЕРІАЛЬНОГО ПРЕПАРАТУ АЗИМЕД® 72
3.1. Напрями поліпшення просування антибактеріального препарату Азимед® в умовах обмеженого бюджету маркетингу 72
3.2. Оцінка ефективності розроблених заходів 82
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91
ДОДАТКИ 98