DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12078

 

Тема дипломної роботи: Маркетингова товарна політика підприємства і напрямки її вдосконалення

План дипломної:

 

Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні основи визначення асортиментної політики підприємства 9
1.1. Асортиментна політика як складова маркетингової товарної політики підприємства 9
1.2. Значення маркетингової товарної політики та види товарів 16
1.3. Фактори, що впливають на формування товарного асортименту на підприємстві 23
1.3.1. Зовнішні фактори формування товарного асортименту на підприємстві 23
1.3.2. Внутрішні фактори формування товарного асортименту на підприємстві 26
1.4. Етапи розробки асортиментної політики підприємства 29
1.5. Маркетингові дослідження: SWOT-аналіз 39
Розділ 2. Дослідження маркетингової товарної політики підприємства ТОВ "Аміда" 49
2.1. Огляд ринку ковбасно-м'ясних виробів 49
2.2. Загальна характеристика підприємства ТОВ "Аміда" 60
2.3. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства ТОВ "Аміда" 67
Розділ 3. Розробка заходів і пропозицій щодо покращення маркетингової товарної політики підприємства ТОВ "Аміда" 80
3.1. Напрямки та шляхи покращення маркетингової товарної політики підприємства ТОВ "Аміда" 80
3.2. Маркетингові обгрунтування запропонованих заходів 98
3.3. Розробка бюджету маркетингу 100
3.3.1. Участь у тематичній виставці 101
3.3.2. Рекламна кампанія в засобах масової інформації 103
3.3.3. Пряма поштова реклама 104
3.3.4. "Паблік рілейшнз" 105
3.4. Вплив запропонованих заходів на показники роботи підприємства 106
3.5. Вплив запропонованих заходів на маркетингову товарну політику підприємства 113
Висновки та пропозиції 117
Список використаних джерел 122
Додатки 126