DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12260

 

Тема дипломної роботи: Поштова служба в установі і основні напрямки удосконалення її діяльності

 

План дипломної:

 

Вступ 3
1. Теоретичні основи діяльності поштової служби установи 5
1.1 Виникнення поштової служби та поштових марок за кордоном 5
1.2 Розвиток поштової служби в Україні 8
1.3 Правове регулювання діяльності поштової служби в Україні 13
2. Основи організації діяльності поштової служби установи 25
2.1 Діловодство як функція управління 25
2.2 Поштова служба в системі документаційного забезпечення управління 35
2.3 Приймання, розгляд та реєстрація листування 38
2.4 Систематизація, збереження та передача пошти в архів 42
2.5 Особливості організації архіву електронних листів 47
2.6 Вимоги до організації поштової переписки з іноземними партнерами 52
3. Основні напрямки вдосконалення діяльності поштової служби установи 60
3.1 Особливості організації праці в умовах електронного листування 60
3.2 Можливості автоматизації процесів операцій з поштою установи 66
3.3 Правила підготовки поштової розсилки 69
3.4 Використання електронної пошти 72
3.4.1 Значення організації листуванні в системі електронної пошти 72
3.4.2 Структура повідомлень електронної пошти 74
3.4.3 Функції і властивості поштових клієнтів 75
3.4.4 Привила етикету при використанні електронної пошти 84
Висновки 86
Список літератури 89