DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12347

 

Тема дипломної роботи: Логістичне обслуговування споживачів та товарознавча оцінка ринку жіночого одягу

 

План дипломної:

 

Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи формування якості та логістичного сервісу 6
1.1 Фактори, що формують споживні властивості та якість жіночого одягу 6
1.1.2 Сировина та матеріали, які використовують для пошиття жіночого одягу 7
1.1.3. Виробництво як фактор формування споживних властивостей та якості 9
1.2 Роль логістичного обслуговування в сучасних умовах 15
Розділ 2. Аналіз ринку швейних виробів та вимог до якості жіночого швейного одягу 24
2.1 Стан ринку швейних виробів в Україні 24
2.2 Вимоги до споживних властивостей та якості жіночого одягу 27
2.3 Систематизація властивостей, що характеризують якість жіночого швейного одягу 37
Розділ 3. Товарознавча оцінка жіночого одягу на прикладі ТОВ "Арго - торговельна мережа" 43
3.1 Організація, об'єкти та методи досліджень 43
3.2 Структура асортименту жіночого швейного одягу марки "Ргоmod" 48
3.3 Порівняльна характеристика споживчих властивостей швейного жіночого одягу 57
3.4 Споживча оцінка жіночого швейного одягу 60
3.5 Конкурентоспроможність жіночого швейного одягу 64
Розділ 4. Вдосконалення логістичного обслуговування споживачів на ТОВ "Арго - торговельна мережа" 78
4.1 Формування системи передпродажного логістичного обслуговування 78
4.2 Надання логістичних послуг в процесі продажу товарів 87
4.3 Напрями покращення логістичного сервісу на підприємстві 94
Висновки та пропозиції 102
Список використаних джерел 107
Список використаних джерел 111