DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12484

 

Тема дипломної роботи: Розробка та реалізація маркетингових стратегій господарського портфеля (на прикладі ТОВ)

 

План дипломної:

 

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОСПОДАРСЬКОГО ПОРТФЕЛЯ 8
1.1. Сутність маркетингового стратегічного управління підприємством 8
1.2. Економічна сутність та значення господарського портфеля підприємства 18
1.3. Особливості використання портфельного аналізу для побудови проектної бізнес-моделі підприємства 26
1.3.1. Види портфоліо-концепцій 26
1.3.2. Визначення бізнес-портфелю на основі матриці BCG 28
1.3.3. Планування бізнесу за допомогою матриці "привабливість-конкурентоспроможність" 30
1.3.4. Модель Хофера-Шенделя та її значення при формуванні ідеального господарського портфеля 35
РОЗДІЛ ІІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОСПОДАРСЬКОГО ПОРТФЕЛЯ ТОВ 36
2.1. Стан та перспективи розвитку харчової промисловості 36
2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ 44
2.2.1. Історія створення та розвитку підприємства 44
2.2.2. Стратегічний маркетинговий аналіз зовнішнього оточення та внутрішнього стану 48
2.2.3. Сировинна база та ринки збуту продукції 57
2.2.4. Аналіз основних техніко-економічних показників ТОВ 60
2.2.5. Аналіз асортименту продукції підприємства 61
2.2.6. Аналіз обсягів, структури та динаміки збуту продукції 68
2.3. Дослідження стратегій господарського портфеля ТОВ 80
2.3.1. Аналіз господарського портфеля за допомогою матриці BCG 80
2.3.2. АВС-аналіз продуктового портфеля підприємства 84
2.3.3. Аналіз стратегії господарського портфеля за методикою "привабливість-конкурентоспроможність" 92
РОЗДІЛ ІІІ ФОРМУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГОСПОДАРСЬКОГО ПОРТФЕЛЯ ТОВ 97
3.1. Основні напрямки покращення маркетингових стратегій підприємства 97
3.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів 100
3.2.1. Маркетингові заходи спрямовані на зниження витрат 100
3.2.2. Маркетингові заходи для покращання конкурентоспроможності 101
3.3. Вплив запропонованих заходів на основі показників діяльності підприємства 103
ВИСНОВКИ 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111