DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12573

 

Тема дипломної роботи: Організація продажу сільськогосподарської продукції через мережу фірмових магазинів

 

План дипломної:

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації продажу сільськогосподарської продукції через мережу фірмових магазинів 6
1.1. Теоретичні поняття фірмових магазинів, торгової мережі сільськогосподарського підприємства 6
1.2. Завдання фірмової торгівлі, та роль фірмових магазинів 8
1.3. Розвиток світової торгівлі сільськогосподарськими товарами 13
Розділ 2. Аналіз ефективності роботи фірмових магазинів на прикладі сільськогосподарського підприємства ДП "Київ Атлантик Фармз" 22
2.1. Аналіз сучасного стану українського ринку сільськогосподарської продукції 22
2.2. Оцінка діяльності підприємства ДП "Київ Атлантик Фармз" 30
2.3. Аналіз обсягів реалізації сільськогосподарської продукції підприємством ДП "Київ Атлантик Фармз" через мережу фірмових магазинів 33
2.4. Оцінка ефективності організації торгівлі на підприємстві 38
Розділ 3. Удосконалення організації продажу сільськогосподарської продукції в торговій фірмовій мережі ДП "Київ Атлантик Фармз" 48
3.1. Проблеми створення та діяльності фірмових магазинів 48
3.2. Шляхи вдосконалення організації продажу сільськогосподарської продукції підприємством ДП "Київ Атлантик Фармз" з використанням фірмових магазинів 53
3.3. Розробка програми щодо стимулювання продажу сільськогосподарської продукції в мережі фірмових магазинів ДП "Київ Атлантик Фармз" 60
Висновки та пропозиції 79
Список використаних джерел 86