DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 12707

 

Тема дипломної роботи: Організація та управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві

 

План дипломної:

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1 Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством 6
1.2 Методологічні підходи до формування системи класифікацій маркетингових комунікацій 14
1.3 PR в комплексі маркетингових комунікацій 24
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА ДП МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" 38
2.1 Техніко-економічна характеристика ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль" 38
2.2 SWOT-аналіз та оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової комунікаційної стратегії 54
2.3 Аналіз маркетингової політики комунікацій на ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль" 65
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ НА ДП МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" 73
3.1 Основні напрямки вдосконалення системи маркетингових комунікацій ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль" 73
3.2 Економічна оцінка ефективності заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 83
3.3 Впровадження заходів з покращення іміджу підприємства на основі ПР-компанії 86
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95