DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13405

 

Тема дипломної роботи: Якість та асортимент корпусних меблів (товарознавство)

 

План дипломної:

 

Вступ 3
Розділ 1. Стан розвитку споживчого ринку корпусних меблів по Україні 7
1.1. Забезпеченість ринку України корпусними меблями 7
1.2. Розвиток виробництва корпусних меблів на Україні 13
1.3. Проблеми споживчого ринку корпусних меблів на Україні 21
Розділ 2. Об'єкти та методи дослідження 24
2.1. Об'єкти досліджень 24
2.2. Методи досліджень 30
Розділ 3. Оцінка споживчих властивостей та якості корпусних меблів (за матеріалами ВАТ "Меблева фабрика імені В.Боженка") 32
3.1. Вплив сировинних матеріалів на формування споживчих властивостей та якості корпусних меблів 32
3.2. Вплив формування та обробки корпусних меблів на споживні властивості 36
3.3. Вимоги до якості корпусних меблів, виготовлених на
ВАТ "Меблева фабрика імені В.Боженка" 47
Розділ 4. Порівняльна характеристика споживчих властивостей корпусних меблів та виявлення споживчих переваг на ринку України за матеріалами торгових підприємств 56
4.1. Порівняльна характеристика товарного асртименту корпусних меблів 56
4.2. Порівняльна характеристика споживчих властивостей та виявлення споживчих переваг корпусних меблів 65
4.3. Оцінка конкурентоспроможності корпусних меблів на основі експертних оцінок 70
Розділ 5. Маркетингові аспекти дослідження корпусних меблів на ВАТ "Меблева фабрика імені В.Боженка" 82
5.1. Вивчення споживчого попиту на корпусні меблі 82
5.2. Організація проведення маркетингових досліджень на підприємстві 85
5.3. Розробка маркетингового плану підприємства на ринку корпусних меблів 87
Висновки та пропозиції 96
Список використаної літератури 101