DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13458

 

Тема дипломної роботи: Комплекс маркетингу підприємства (на прикладі КДАЗ "Авіант")

 

План дипломної:


Вступ 3
Розділ 1. Сутність комплексу маркетингу і його значення в забезпеченні успішної підприємницької діяльності підприємства
на ринку 6
1.1. Комплекс маркетингу: його складові та вимоги до формування 6
1.2. Комплекс маркетингу як засіб впливу на ринок і інструмент формування ринкових позицій підприємства 12
1.3. Комплекс маркетингу підприємств машинобудівного комплексу 23
Розділ 2. Особливості формування комплексу маркетингу київського державного авіаційного заводу "Авіант" 37
2.1. Товар і товарна політика 37
2.2. Ціна, цінова політика і стратегії ціноутворення 53
2.3. Товарорух і дистрибуція 60
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій 63
Розділ 3. Шляхи оптимізації елементів комплексу маркетингу підприємств-виробників авіаційної техніки з метою забезпечення сталих конкурентних позицій 71
3.1. Напрямки вдосконалення товарної політики 71
3.2. Оптимізація цінової політики і використання дифиренційованих цін 84
3.3. Формування оптимальних каналів товароруху. 88
3.4. Напрямки вдосконалення комунікаційної політики та рекламування готових виробів 93
Висновки 104
Список використаних джерел 107