DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13534

 

Тема дипломної роботи: Товарознавчі та маркетингові аспекти дослідження ринку чоловічого повсякденного взуття

 

План дипломної:

 


Вступ 3
Розділ I Стан розвитку споживчого ринку чоловічого повсякденного взуття в Україні 7
1.1. Забезпечення ринку України чоловічим повсякденним взуттям 7
1.2. Розвиток виробництва чоловічого повсякденного взуття в Україні 12
1.3. Проблеми споживчого ринку чоловічого повсякденного взуття в Україні 18
Розділ II Об'єкти та методи дослідження 22
2.1. Об'єкти дослідження 22
2.2. Методи дослідження 23
Розділ III Оцінка споживних властивостей та якості чоловічого повсякденного взуття (за матеріалами ТОВ "КТС" м. Київ) 27
3.1. Вплив сировинних матеріалів на формування споживних властивостей та якості чоловічого повсякденного взуття 27
3.2. Вплив формування та обробки повсякденного взуття на споживні властивості 33
3.3. Вимоги до якості взуття (по ДСТУ) 39
Розділ IV Порівняльна характеристика споживних властивостей чоловічого повсякденного взуття та виявлення споживних переваг на ринку України (за матеріалами ТОВ "КТС" м. Київ) 49
4.1. Порівняльна характеристика товарного асортименту чоловічого повсякденного взуття вітчизняного виробника 49
4.2. Порівняльна характеристика споживчих властивостей та виявлення споживчих переваг чоловічого повсякденного шкіряного взуття вітчизняного та закордонного виробника методом анкетування 58
4.3. Оцінка конкурентоспроможності чоловічого повсякденного взуття на основі експертних оцінок 61
Розділ V Організація маркетингових досліджень ринку чоловічого повсякденного взуття 68
5.1. Сутність, види та методи маркетингових досліджень ринку 68
5.2. Маркетингові дослідження ринку чоловічого повсякденного взуття 76
5.3. Рекламна діяльність ТОВ "КТС" та оцінка її ефективності 81
Висновки та пропозиції 84
Список використаних джерел 88
Додатки 92
Додаток А 92