DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13560

 

Тема дипломної роботи: Оцінка конкурентоспроможності та виявлення споживчих переваг щодо параметрів функціональних властивостей холодильників Їх збут та мерчандайзинг

 

План дипломної:

 


Вступ 3
Розділ 1 Стан та тенденції розвитку ринку холодильників 6
1.1. Забезпеченість ринку України холодильниками вітчизняного та зарубіжного виробництва 6
1.2. Види класифікації холодильників та їх аналіз 18
1.3 Характеристика споживних властивостей, їх показники 23
1.4. Вимоги до якості, маркування, пакування у відповідності до нормативних документів 30
Розділ 2 Об'єкти та методи дослідження 36
2.1. Об'єкти дослідження 36
2.2. Методи дослідження 38
Розділ 3. Формування асортименту та споживчих властивостей холодильників в СТ "Марлен" 41
3.1. Порівняльна характеристика асортименту холодильників різних фірм-виробників 41
3.2. Гарантії якості, екологічність та безпека холодильників згідно нормативних документів 50
3.3. Визначення вагомості параметрів функціональних властивостей холодильників 54
3.4. Виявлення споживчих переваг холодильників в СП "Марлен" методом анкетування 64
3.5. Оцінка конкурентоспроможності холодильників на основі експертних оцінок 73
Розділ 4. Збут та мерчандайзинг холодильників на підприємстві 81
4.1. Вплив ефективності збутової політики на фінансові результати підприємства 81
4.2. Організація збутової діяльності на підприємстві 84
4.3. Застосування мерчендайзингу для покращення збуту холодильників 88
4.4. Передумови формування попиту на холодильники 91
4.5. Шляхи покращення збутової політики підприємства 95
Висновки та пропозиції 104
Список використаної літератури 109
Додатки 114
Додаток Г 8