DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13585

 

Тема дипломної роботи: Товарознавство морозиво

 

План дипломної:

Вступ 4
1. Сучасний стан виробництва, реалізації та споживання морозива в Україні 6
1.1. Аналіз сучасного ринку морозива та тенденцій його розвитку в Україні 6
1.2. Фактори формування споживних властивостей морозива 16
1.2.1. Якість та безпека сировинних компонентів для виробництва морозива 16
1.2.2. Вплив технологічних операцій на якість морозива 20
1.2.3. Значення упакування для збереження морозива 25
1.3. Формування асортименту та вимоги до якості морозива 28
1.3.1. Класифікація та характеристика сучасного асортименту морозива 28
1.3.2. Вимоги до якості морозива 32
1.3.3. Шляхи удосконалення якості та розширення асортименту морозива 33
Розділ ІІ Порівняльна товарознавча характеристика морозива вітчизняного та зарубіжного виробництва. 36
2.1. Об'єкти, методи і послідовність досліджень 36
2.2. Органолептична оцінка якості морозива різних виробників 44
2.3.Дослідження фізико-хімічних показників якості морозива 49
2.4.Оцінка конкурентоспроможності морозива вітчизняного та зарубіжного виробництва 55
3. Вивчення попиту на морозиво, методологія та шляхи удосконалення 65
3.1. Теоретичні основи вивчення попиту на товари 65
3.2. Дослідження реалізованого попиту на продукцію холодокомбінату №3 74
3.3. Шляхи збільшення обсягу попиту на морозиво та удосконалення його вивчення 84
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 92
Список використаних джерел 97
Додатки 104
Додаток Е 111