DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13656

 

Тема дипломної роботи: Товарознавство ринку жіночого модельного взуття

 

План дипломної:

ВСТУП 3
Розділ І Стан розвитку споживчого ринку жіночого модельного взуття 7
1.1. Забезпеченість ринку України жіночим модельним взуттям 7
1.2. Проблеми розвитку ринку жіночого модельного взуття в Україні 14
1.3. Вимоги до якості жіночого модельного взуття 19
1.4. Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки 23
Розділ ІІ Об'єкти та методи дослідження 28
2.1. Об'єкти дослідження 28
2.2. Методи дослідження 30
Розділ ІІІ Формування споживчих властивостей та якості жіночого модельного взуття у технологічному процесі виготовлення (за матеріалами ЧП "Шамота") 36
3.1. Фактори, що формують споживчі властивості модельного жіночого взуття 36
3.2. Фактори, що зберігають споживчі властивості жіночого модельного взуття 43
3.3. Контроль якості жіночого модельного взуття (за матеріалами ЧП "Шамота") 50
Розділ IV Дослідження факторів, що впливають на формування асортименту жіночого модельного взуття в сучасних умовах (за матеріалами ЧП "Шамота") 66
4.1. Порівняльна характеристика структури асортименту вітчизняного жіночого модельного взуття вітчизняних підприємств-виробників 66
4.2. Порівняльна характеристика структури асортименту іноземного жіночого модельного взуття іноземних підприємств-виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг жіночого модельного взуття 77
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення асортименту жіночого модельного взуття 84
Розділ V Організація реклами жіночого модельного взуття 88
5.1. Роль та значення реклами в умовах ринкової економіки 88
5.2. Характеристика рекламних засобів, що застосовуються на підприємстві 94
5.3. Визначення економічної та психологічної ефективності реклами 98
5.4. Шляхи вдосконалення організації реклами на підприємстві 102
Висновки та пропозиції 107
Список використаної літератури 115
Додатки 119