DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13732

 

Тема дипломної роботи: Аналіз маркетингової діяльності підприємства та напрямки її удосконалення

 

План дипломної:

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств-товаровиробників 7
1.1. Основні засади маркетингової діяльності підприємств 7
1.2. Оцінка стану проблем ефективної маркетингової діяльності підприємств 13
1.3. Сутність методик аналізу управління маркетингової діяльності 19
1.4. Оцінка сучасних тенденцій в сфері маркетингової діяльності підприємств виробничої сфери 24
Висновок до розділу 1 29
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ВАТ "Київський завод скловиробів" та напрямків її вдосконалення 31
2.1. Аналіз виробничо-комерційних показників діяльності ВАТ "Київський завод скловиробів" 31
2.2. Аналіз маркетингової товарної та цінової політики підприємства 40
2.3. Аналіз комунікаційної політики та політики розподілу на ринках збуту товарної продукції 48
2.4. Аналіз роботи підприємства по удосконаленню маркетингової діяльності 63
2.5. Оцінка впливу роботи підприємства по поліпшенню маркетингової діяльності та техніко-економічних показників 71
Висновок до розділу 2 74
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності ВАТ "Київський завод скловиробів" 76
3.1. Заходи із удосконалення маркетингових досліджень ВАТ "Київський завод скловиробів" 76
3.2. Оцінка ефективності пропонованих заходів 101
Висновок до розділу 3 106
Висновки та пропозиції 107
Список використаних джерел 110