DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 13801

 

Тема дипломної роботи: Оцінка ефективності маркетингової діяльності в умовах глобалізації

 

План дипломної:

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного підходу до міжнародної маркетингової діяльності 6
1.1. Особливості та нові тенденції в умовах глобалізованого ринку 6
1.2. Характерні риси та специфіка стратегії міжнародного маркетингу 19
1.3. Системний аналіз ефективності стратегій міжнародного маркетингу в сучасних умовах 38
Висновки до розділу 1 47
Розділ 2. Аналітичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 49
2.1. Вплив ринково-галузевих чинників на ефективність стратегії 49
2.2. Вплив внутрішніх чинників на ефективність маркетингової стратегії 55
2.3. Комплекс маркетингової оцінки ефективності стратегії міжнародного маркетингу ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 59
Висновки до розділу 2 63
Розділ 3. Ефективні маркетингової стратегії ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 65
3.1. Особливості та нові тенденції маркетингової стратегії в умовах глобалізованого ринку 65
3.2. Формування стратегії маркетингової діяльності ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" на альтернативних ринках 77
Висновки до розділу 3 88
Висновки 89
Список використаних джерел 93