DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 14176

 

Тема дипломної роботи: Бухгалтерський облік розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку

 

План дипломної:

Вступ 3
Розділ 1. Організаційні основи бухгалтерського обліку розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку 7
1.1. Загальні основи операцій з розрахунково-касового обслуговування 7
1.2. Проблеми організації та застосування окремих форм розрахунків 12
1.3. Нормативно-правове забезпечення принципів фінансового обліку розрахунково-касового обслуговування банківських установ 34
Висновки до І розділу 38
Розділ 2. Бухгалтерський облік розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку 41
2.1. Методичні підходи бухгалтерського обліку розрахункових операцій банку 41
2.2. Методика бухгалтерського обліку касових операцій банку 68
2.3. Напрями удосконалення методик обліку розрахунково-касових операцій банку 88
Висновки до ІІ розділу 101
Розділ 3. Методика контролю операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку 104
3.1. Завдання та джерела контролю за розрахунково-касовими операціями банку 104
3.2. Методика проведення контролю за розрахунково-касовими операціями банку 112
3.3. Узагальнення результатів контролю за розрахунково-касовими операціями банку 134
3.4. Перспективи розвитку методичних підходів щодо організації та здійснення контролю за операціями з розрахунково-касового обслуговування клієнтів та відображення їх в обліку 139
Висновки до ІІІ розділу 146
Висновки 149
Список використаних джерел 153
Додатки 157
ДОПОВІДЬ 166