DIPLOM.PP.UA - Готові дипломні роботи недорого  
DIPLOM.PP.UA: Готові дипломні роботи за найкращими цінами.
 
  Про наші готові дипломні роботи Головна     Каталог готових дипломних робіт Каталог дипломних робіт     Вартість готових дипломних робіт Вартість наших дипломних робіт     Замовлення дипломної та наші контактні дані Замовлення і контакти   

Контактний телефон Наші телефони

 
Каталог готових дипломних робіт  Каталог готових дипломних робіт

 

   Каталог готових дипломних робіт Сторінка 1 (початок)

 

   Список готових дипломних робіт Сторінка 2 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 3 (продовження)

 

   Перелік готових дипломних робіт Сторінка 4 (закінчення)

 

  

 

 

 

Каталог готових дипломних робіт  Плани готових дипломних робіт

 

Номер готової дипломної роботи: 14316

 

Тема дипломної роботи: Реінжиніринг процесів логістичного обслуговувування клієнтів промислового підприємства

 

План дипломної:

Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи процесу логістичного обслуговування споживачів 8
1.1. Процес логістичного обслуговування споживачів 8
1.2. Аналіз існуючих сучасних програмних комплексів, за допомогою яких відбувається логістичне обслуговування споживачів 21
1.3. Критерії оцінки якості програмних комплексів 30
1.4. Основи програмного комплексу САП 37
Висновки до розділу І 44
Розділ ІІ. Аналіз логістичного обслуговування споживачів в компанії Нестле 46
2.1. Системна характеристика Нестле 46
2.2. Існуючі схеми логістичного обслуговування споживачів 74
2.3. Аналіз використання для логістичного обслуговування програмних комплексів 1С Бухгалтерія, EDI, Exite Web Client 85
Висновки до розділу ІІ 90
Розділ ІІІ. Реінженерінг процесу логістичного обслуговування споживачів за допомогою програмного комплексу САП 94
3.1. Обґрунтування необхідності реінженерінгу логістичного обслуговування з використанням САП 94
3.2. Основні переваги логістичного обслуговування споживачів з використанням САП 105
3.3. Економічна ефективність від впровадження САП 110
3.4. Шляхи вдосконалення логістичного обслуговування з SAP R/3 116
Висновки до розділу ІІІ 119
Висновки та пропозиції 122
Список використаних джерел 127
Додатки 131