Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10171
Тема дипломної роботи: Маркетингове дослідження популярності FM-радіостанцій
План дипломної:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження засобів масової інформації
1.1. Сутність засобів масової інформації
1.2. Класифікація радіостанцій
1.3. Основні елементи маркетингових досліджень
Розділ 2. Аналіз макро- та мікросередовища радіостанції"Наше
радіо"
2.1 Вплив зовнішніх факторів на діяльність радіостанції "Наше
радіо"
2.2 Аналіз діяльності та популярності радіостанції "Наше радіо"
2.3 Аналіз популярності конкурентів радіостанції
2.4 SWOT-аналіз, цілі маркетингового дослідження
Розділ 3. Маркетингове дослідження популярності FM-радіостанцій
та шляхи підвищення ефективності їх діяльності .
3.1 Рейтинг популярності радіостанції "Наше радіо"
3.2. Маркетингова організаційна структура
3.3 Вибір ефективного комплексу маркетингових комунікацій, розробка
комунікаційної програми
3.4. Розрахунок бюджету рекламної кампанії
3.5. Оцінка ефективності впровадження маркетингових заходів
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
|