Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10195
Тема дипломної роботи: Удосконалення цінової політики підприємства
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні основи формування цінової стратегії підприємства
в умовах конкурентного середовища 7
1.1. Аналітичний огляд підходів до ціноутворення 7
1.2. Фактори впливу на рівень цін 21
1.3. Методи встановлення цін 28
2. Аналіз маркетингової цінової політики підприємства на прикладі
представництва зарубіжної фармацевтичної компанії "Юніфарм
Інк." 39
2.1. Організаційно-економічна характеристика фармацевтичної компанії
"Юніфарм Інк." 39
2.2. Аналіз цінової політики "Юніфарм Інк." 56
2.3. Аналіз маркетингової стратегії підприємства 66
2.4. Оцінка ризику реалізації цінової і маркетингової стратегії
підприємства 72
3. Шляхи підвищення ефективності цінової стратегії підприємства
на прикладі "Юніфарм Інк." 79
3.1. Розробка ефективної маркетингової цінової стратегії підприємства
79
3.2. Оцінка ризику реалізації цінової стратегії і напрями його зниження
95
3.3. Заходи щодо удосконалення діяльності підприємства 103
Висновки 110
Список використаних джерел 114
|