Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10228
Тема дипломної роботи: Планування рекламної кампанії (на прикладі
ВАТ Росинка)
План дипломної:
ВСТУП
3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ
ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 6
1.1. Сутність та значення реклами в умовах ринку, її місце в системі
маркетингу 6
1.2. Види та класифікація рекламних заходів 14
1.3. Організаційні форми проведення рекламних кампаній 30
1.4. Сутність, завдання та засоби стимулювання збуту 40
1.5. Види планування бюджету рекламної кампанії 47
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ
РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ ВАТ "РОСИНКА" 50
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Росинка"
50
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ВАТ "Росинка"
60
2.3. Дослідження ефективності проведення рекламної політики ВАТ
"Росинка" 73
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ
КАМПАНІЇ ВАТ "РОСИНКА" 81
3.1. Пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності ВАТ "Росинка"
81
3.2. Бюджет запропонованих заходів 95
3.3. Вплив запропонованих заходів на показники діяльності підприємства
ВАТ "Росинка" 96
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102
|