Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10293
Тема дипломної роботи: Підходи до організації та розвитку міжнародного
маркетингу на підприємстві (на прикладі банка "Райффайзен банк
Аваль")
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації та розвитку міжнародного
маркетингу на підприємстві 5
1.1. Підходи до організації та здійснення міжнародного маркетингу
5
1.2. Розробка маркетингової стратегії банку 25
1.3. Аналіз маркетингової діяльності банків при здійсненні міжнародної
діяльності 32
Висновки до першого розділу 45
Розділ 2. Аналіз міжнародного маркетингу ВАТ "Райффайзен Банк
Аваль" 47
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Райффайзен
Банк Аваль" 47
2.2. Аналіз маркетингового середовища ВАТ "Райффайзен Банк
Аваль" 53
2.3. Оцінка маркетингової стратегії ВАТ "Райффайзен Банк Аваль"
59
Висновки до другого розділу 64
Розділ 3. Шляхи удосконалення організації міжнародної маркетингової
діяльності ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" 66
3.1. Стратегія виходу вітчизняних банків на міжнародний ринок 66
3.2. Розробка міжнародної маркетингової стратегії ВАТ "Райффайзен
Банк Аваль" 74
Висновки до третього розділу 93
Висновки 94
Список використаних джерел 98
Додатки 102
|