Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10365
Тема дипломної роботи: Стратегія маркетингових комунікацій у ВАТ
Готель “Прем’єр Палац”, м. Київ та напрями її вдосконалення
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування стратегії маркетингових
комунікацій в діяльності підприємств готельного господарства 6
1.1 Сутність, поняття та значення стратегії маркетингових комунікацій
в діяльності підприємств готельного господарства 6
1.2. Стратегія маркетингових комунікацій як складова маркетингової
стратегії підприємства 21
1.3. Характеристика процесу формування стратегії маркетингових комунікацій
32
Розділ 2. Аналіз ефективності маркетингової комунікаційної стратегії
у підприємстві готельного господарства ВАТ "Прем'єр Палац",
м. Київ 46
2.1 Характеристика системи маркетингових комунікацій готелю 46
2.2. Особливості маркетингової комунікаційної стратегії готелю 55
2.3. Оцінка ефективності маркетингової комунікаційної стратегії
готелю 63
Розділ 3. Рекомендації щодо формування стратегії маркетингових комунікацій
у підприємстві готельного господарства ВАТ "Прем'єр Палац",
м. Київ 79
3.1. Методика розробки стратегії маркетингових комунікацій готелю
79
3.2. Вибір оптимальної маркетингової комунікаційної стратегії на
основі математичного моделювання 87
Висновки та пропозиції 96
Список використаних джерел 99
Додатки 103
|