Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10526
Тема дипломної роботи: Розробка маркетингової стратегії підприємств
- суб'єктів ЗЕД
План дипломної:
Вступ
2
Розділ 1. Теоретичні засади маркетингової стратегії підприємства-
суб'єкта ЗЕД 5
1.1 Сутність маркетингового стратегічного планування та його особливості
для підприємства-суб'єкта ЗЕД 5
1.2 Методичні підходи до розробки маркетингової стратегії підприємства-суб'єкта
ЗЕД 15
1.3 Механізм оцінки ефективності маркетингової стратегії 22
Розділ 2. Дослідження маркетингової стратегії ТОВ "БМЗ "Ферум"
42
2.1 Аналіз ЗЕД ТОВ "БМЗ "ФЕРУМ" 42
2.2 Аналіз факторів впливу на маркетингову стратегію ТОВ "БМЗ
"ФЕРУМ" 51
2.3. Оцінка ефективності маркетингової стратегії ТОВ "БМЗ "ФЕРУМ"
63
Раздел 3. Удосконалення управління маркетингової стратегії ТОВ "БМЗ
"ФЕРУМ" 72
3.1 Шляхи удосконалення маркетингової стратегії 72
3.2 Розробка маркетингової стратегії на плановий період 2010 76
3.3 Прогнозна оцінка ефективності маркетингової стратегії ТОВ "БМЗ
"ФЕРУМ" 82
Висновок 91
Список використаної літератури 94
Додатки 100
|