Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10563
Тема дипломної роботи: Маркетингова діяльність як складова видавничого
менеджменту
План дипломної:
Вступ
3
1. Теоретичні основи маркетингової діяльності на видавничому ринку
5
1.1 Сутність маркетингової діяльності з просування товарів та послуг
5
1.2 Комунікативна політика в системі маркетингу 7
1.3 Характеристика видавничого ринку, як маркетингового середовища
підприємства 12
2. Аналіз діяльності видавничого підприємства 17
2.1 Загальна характеристика підприємства 17
2.2 Організація маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві
23
2.3 Конкурентна позиція підприємства 26
3. Пропозиції з вдосконалення маркетингової діяльності досліджуваного
підприємства 30
3.1 Впровадження автоматизованої селекції видань для друку як напрямок
вдосконалення управління асортиментом 30
3.2 Управління іміджем видавничого підприємства 36
Висновки 41
Список літератури 43
|