Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13247
Тема дипломної роботи: Маркетингова цінова стратегія пивзаводу
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика ВАТ "Славутич" 7
1.1. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ВАТ
"Славутич" 7
1.2. Оцінка комплексу маркетингу підприємства 26
1.3. Дослідження ефективності маркетингової цінової стратегії підприємства
43
Розділ 2. Пропозиції щодо покращення маркетингової та цінової політики
ВАТ "Славутич" 64
2.1. Основні шляхи вдосконалення маркетингової політики підприємства
64
2.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності цінової політики ВАТ
"Славутич" 84
Висновки 96
Список використаних джерел 101
Додатки 105
|