Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13258
Тема дипломної роботи: Шляхи вдосконалення маркетингового стратегічного
управління підприємством (на прикладі ТОВ “Копір-центр”)
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження маркетингового середовища
підприємства 6
1.1. Аналіз впливу мікросередовища на маркетинг підприємства 6
1.2. Особливості формування попиту на ринку товарів і послуг 15
1.3. Дослідження мотивації та поведінки споживачів як чинників формування
ринкового попиту 22
Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ТОВ "КОПІР-ЦЕНТР"
31
2.1. Загальна характеристика ТОВ "КОПІР-ЦЕНТР" 31
2.1.1. Організаційно-функціональна структура 31
2.1.2. Оцінка персоналу підприємства, його кадрового складу, рівня
освіти та підвищення кваліфікації 35
2.2. Аналіз та оцінка фінансово-господарського потенціалу підприємства
39
2.3. Аналіз конкурентноспроможності ТОВ "КОПІР-ЦЕНТР"
та оцінка його ринкової позиції 43
Розділ 3. Шляхи вдосконалення стратегічного управління ТОВ "КОПІР-ЦЕНТР"
55
3.1. Вдосконалення організаційної структури відділу маркетингу ТОВ
"КОПІР-ЦЕНТР" 55
3.2. Заходи по поліпшенню конкурентоспроможності ТОВ "КОПІР-ЦЕНТР"
69
Висновки і пропозиції 89
Список використаних джерел 92
Додатки 96
Додаток О 108
|