Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13419
Тема дипломної роботи: Аналіз комунікаційної програми для просування
товарів особистої гігієни ДП "Фреш-Лайн"
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки комунікаційної програми для
просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 6
1.1. Поняття та зміст комунікаційної програми для просування товарів
особистої гігієни на вітчизняний ринок 6
1.2. Принципи розробки комунікаційної програми для просування товарів
особистої гігієни на вітчизняний ринок 20
1.3. Фактори, що впливають на ефективність комунікаційної програми
для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 28
Розділ 2. Аналіз комунікаційної програми для просування товарів
особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4"
та практики її розробки 42
2.1. Аналіз комунікаційної програми для просування товарів особистої
гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4" 42
2.2. Інформаційне забезпечення розробки комунікаційної програми
для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП
"Фреш-Лайн-4" 55
2.3. Аналіз практики розробки комунікаційної програми для просування
товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок ДП "Фреш-Лайн-4"
74
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми для просування
товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 87
3.1. Удосконалення підходів до розробки комунікаційної програми
для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний ринок 87
3.2. Удосконалення оцінки економічної ефективності комунікаційної
програми для просування товарів особистої гігієни на вітчизняний
ринок 90
3.3. Обгрунтування медіа-плану проведення рекламної кампанії в засобах
масової інформації 96
Висновки
Список використаних джерел
|