Каталог готових дипломних робіт
Сторінка 1 (початок)
Сторінка 2 (продовження)
Сторінка 3 (продовження)
Сторінка 4 (закінчення)
|
Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13555
Тема дипломної роботи: Порівняльна характеристика асортименту, виявлення
споживчих переваг щодо якості жіночого модельного взуття та організація
його реклами
План дипломної:
ВСТУП 3
Розділ І Стан розвитку споживчого ринку жіночого модельного взуття
7
1.1. Забезпеченість ринку України жіночим модельним взуттям 7
1.2. Проблеми розвитку ринку жіночого модельного взуття в Україні
14
1.3. Вимоги до якості жіночого модельного взуття 18
1.4. Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для
товарознавчої оцінки 23
Розділ ІІ Об'єкти та методи дослідження 31
2.1. Об'єкти дослідження 31
2.2. Методи дослідження 33
Розділ ІІІ Формування споживчих властивостей та якості жіночого
модельного взуття у технологічному процесі виготовлення (за матеріалами
ЧП "Шамота") 39
3.1. Фактори, що формують споживчі властивості модельного жіночого
взуття 39
3.2. Фактори, що зберігають споживчі властивості жіночого модельного
взуття 47
3.3. Контроль якості жіночого модельного взуття (за матеріалами
ЧП "Шамота") 54
Розділ IV Дослідження факторів, що впливають на формування асортименту
жіночого модельного взуття в сучасних умовах (за матеріалами ЧП
"Шамота") 59
4.1. Порівняльна характеристика структури асортименту вітчизняного
жіночого модельного взуття вітчизняних підприємств-виробників 59
4.2. Порівняльна характеристика структури асортименту іноземного
жіночого модельного взуття іноземних підприємств-виробників 67
4.3. Виявлення споживчих переваг жіночого модельного взуття 71
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення асортименту жіночого модельного
взуття 75
Розділ V Організація реклами жіночого модельного взуття 79
5.1. Роль та значення реклами в умовах ринкової економіки 79
5.2. Характеристика рекламних засобів, що застосовуються на підприємстві
85
5.3. Визначення економічної та психологічної ефективності реклами
89
5.4. Шляхи вдосконалення організації реклами на підприємстві 93
Висновки та пропозиції 98
Список використаної літератури 106
Додатки 111
|