Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13768
Тема дипломної роботи: Оцінка ефективності маркетингової діяльності
в умовах глобалізації
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного підходу до міжнародної
маркетингової діяльності 6
1.1. Особливості та нові тенденції в умовах глобалізованого ринку
6
1.2. Характерні риси та специфіка стратегії міжнародного маркетингу
18
1.3. Системний аналіз ефективності стратегій міжнародного маркетингу
в сучасних умовах 34
Розділ 2. Аналітичні підходи до оцінки ефективності маркетингової
діяльності ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 43
2.1. Вплив ринково-галузевих чинників на ефективність стратегії
43
2.2. Вплив внутрішніх чинників на ефективність маркетингової стратегії
49
2.3. Комплекс маркетингової оцінки ефективності стратегії міжнародного
маркетингу ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 53
Розділ 3. Оцінка ефективності маркетингової стратегії на ринку України
58
3.1. Особливості та нові тенденції маркетингової стратегії в умовах
глобалізованого ринку 58
3.2. Оцінка ефективності маркетингової діяльності ДП "Г. К.
Хан і Ко. Київ" в умовах глобалізації 69
Висновки 80
Список використаних джерел 84
|