Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13869
Тема дипломної роботи: Сучасна концепція маркетингових комунікацій
щодо виведення нового бренду на ринок України
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Сутність понять маркетингових комунікацій i бренду 6
1.1. Маркетингові концепції в сучасній системі маркетингу 6
1.2. Поняття бренду та його значення у сучасному маркетингу 19
1.3. Особливості виведення нових брендiв 23
Розділ 2. Сучасний стан використання маркетингових комунікацій щодо
виведення нового бренду на прикладi страхової компанії "РОСНО
Україна" 32
2.1. Досвід використання маркетингових комунікацій щодо виведення
нового бренду 32
2.2 Проблеми виведення нового бренду 39
2.3 Особливості використання маркетингових комунікацій щодо виведення
нового бренду СК "РОСНО Україна" на ринок України 43
2.4. Порівняльний аналіз концепцій маркетингових комунікацій при
виведенні страхових брендiв 50
3. Побудова сучасної концепції маркетингових комунікацій щодо виведення
нового бренду 62
3.1. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій 62
3.2. Елементи ефективної концепції маркетингових комунікацій щодо
виведення нового бренду на ринок 68
3.3. Напрями вдосконалення маркетингових комунікацій щодо виведення
нового бренду 71
Висновки та пропозиції 82
Список використаних джерел 85
Додатки 89
|