Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13941
Тема дипломної роботи: Дослідження збутової політики оптово-роздрібного
підприємства
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи збутової політики підприємства 6
1.1. Поняття маркетингової збутової політики 6
1.2. Функції і види каналів збуту 17
1.3. Методичні підходи щодо розробки програми маркетингової збутової
політики підприємства 21
Розділ 2. Дослідження збутової політики оптово-роздрібного підприємства
36
2.1. Аналіз збутової політики як елемента комплексу маркетингу оптово-роздрібного
підприємства ПП "Текстиль-Контакт" 36
2.2. Дослідження каналів збуту товарів 54
2.3. Оцінка ефективності збутової політики оптово-роздрібного підприємства
62
Розділ 3. Удосконалення управління збутовою політикою оптово-роздрібного
підприємства ПП "Текстиль-Контакт" 75
3.1. Розробка програми збутової політики оптово-роздрібного підприємства
75
3.2. Обґрунтування вибору каналів збуту 79
3.3. Пропозиції по удосконаленню збутової діяльності 86
Висновки та пропозиції 96
Список використаних джерел 103
|