Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13991
Тема дипломної роботи: Оцінка ефективності маркетингової діяльності
в умовах глобалізації
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного підходу до міжнародної
маркетингової діяльності 6
1.1. Особливості та нові тенденції в умовах глобалізованого ринку
6
1.2. Характерні риси та специфіка стратегії міжнародного маркетингу
19
1.3. Системний аналіз ефективності стратегій міжнародного маркетингу
в сучасних умовах 38
Висновки до розділу 1 47
Розділ 2. Аналітичні підходи до оцінки ефективності маркетингової
діяльності ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 49
2.1. Вплив ринково-галузевих чинників на ефективність стратегії
49
2.2. Вплив внутрішніх чинників на ефективність маркетингової стратегії
55
2.3. Комплекс маркетингової оцінки ефективності стратегії міжнародного
маркетингу ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 59
Висновки до розділу 2 63
Розділ 3. Ефективні маркетингової стратегії ДП "Г. К. Хан і
Ко. Київ" 65
3.1. Особливості та нові тенденції маркетингової стратегії в умовах
глобалізованого ринку 65
3.2. Формування стратегії маркетингової діяльності ДП "Г. К.
Хан і Ко. Київ" на альтернативних ринках 77
Висновки до розділу 3 88
Висновки 89
Список використаних джерел 93
|