Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14266
Тема дипломної роботи: Реінжиніринг процесів логістичного обслуговувування
клієнтів промислового підприємства в середовищі SAP
План дипломної:
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні основи процесу логістичного обслуговування
споживачів 7
1.1. Теорія логістичного обслуговування споживачів 7
1.2. Аналіз існуючих сучасних програмних комплексів, за допомогою
яких відбувається логістичне обслуговування споживачів 19
1.3. Критерії оцінки якості програмних комплексів 28
1.4. Основи програмного комплексу САП 35
Висновки до розділу І 42
Розділ ІІ. Аналіз логістичного обслуговування споживачів в компанії
Нестле 44
2.1. Системна характеристика Нестле 44
2.2. Існуючі схеми логістичного обслуговування споживачів 73
2.3. Аналіз використання для логістичного обслуговування програмних
комплексів 1С Бухгалтерія, EDI, Exite Web Client 84
Висновки до розділу ІІ 89
Розділ ІІІ. Модель оптимізації процесу логістичного обслуговування
споживачів за допомогою програмного комплексу САП 92
3.1. Обґрунтування необхідності переходу до програмного комплексу
САП 92
3.2. Схема встановлення САП 101
3.3. Економічна ефективність від впровадження САП 103
3.4. Основні переваги в логістичному обслуговуванні споживачів з
САП 108
Висновки до розділу ІІІ 111
Висновки та пропозиції 113
Список використаних джерел 117
Додатки 118
|