Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14754
Тема дипломної роботи: Формування іміджу підприємства на зовнішньому
ринку (на прикладі Хлібзаводу №11, Київ, вул. Бориспільська, 24)
План дипломної:
Реферат 3
Формування іміджу підприємства на зовнішньому ринку 3
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні засади формування іміджу підприємства 8
1.1. Імідж підприємства: проблеми його дослідження і конструювання
8
1.2. Створення іміджу підприємства 18
1.3. Рекламна підтримка іміджу підприємства 29
Розділ 2. Загальна характеристика діяльності хлібокомбінату №11
39
2.1. Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності
хлібокомбінату №11 39
2.2. Характеристика зовнішньоекономічної діяльності хлібокомбінату
№11 52
2.3. Стратегічний аналіз діяльності хлібокомбінату №11 63
Розділ 3. Шляхи підвищення іміджу підприємства при виході на зовнішній
ринок 75
3.1. Заходи щодо підвищення іміджу підприємства 75
3.2. Стратегія виходу хлібокомбінату №11 на зовнішні ринки 80
3.3. Розробка рекламної компанії при виході на зовнішні ринки 85
3.4. Вплив запропонованих заходів на імідж хлібокомбінату №11 при
виході на ринок Польщі 94
Висновки 105
Список використаних джерел 111
Додатки 115
|